Pliant pentru Siluan

Mulţumim Adrianei, pentru dragoste şi susţinere!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Pliant pentru Siluan

  1. adriana zice:

    Am pus si eu o intrebare pe blog, poate gasim sa il tiparim undeva.

  2. adriana zice:

    Al meu a fost provizoriu pana reuseai tu sa finalizezi (cat am fost plecata prin oras, am impartit 30 de foi pe care mi le-a listat Angela); Monica a a lasat si ea la biserica;

    Pentru fluturas este mai potrivit formatul pe care l-ai facut tu

  3. adriana zice:

    pentru cine nu stie cum se distribuie fluturasii, avem o lectie pe blogul darry.annei
    http://darryanna.blogspot.com/2010/08/pasul-doi.html

    pun link-ul ei in spatele numelui meu, sa ajungeti mai usor…e cam departe…tocmai la Botosani

  4. adriana zice:

    Natalia, am vazut randul de sub pliant. Nu mie mi se cuvin multumirile. Siluan are o familie numeroasa:
    http://adriana-dardindar.blogspot.com/2010/08/familia-mea-cea-numeroasa_05.html

  5. MIHAELA zice:

    Ce se intampla cu linia de teledon?Am urmarit in fiecare seara emisiunile de pe postul de televiziune OTV insa nu mi-am putut da seama care este numarul care sa il utilizam pt Siluan.Credeti ca ma puteti lamuri si pe mine?

    • matuska Eufemia zice:

      Din pacate, cei de la OTV nu l-au anuntat inca pe p.George care sint numerele. Intre timp, printr-un alt ONG s-au inaintat documentele necesare pentru alocarea numerelor de teledon la Romtelecom si asteptam raspunsul lor. Noapte cu pace!

Lasă un răspuns

