Emisiunea Lumina Faptelor Bune – TRINITAS TV

Dragii nostri,

aveti mai jos link-urile catre emisiunea Lumina Faptelor Bune ce a fost difuzata pe TRINITAS TV in 27 Septembrie:
 
Lumina Faptelor Bune-Trinitas-Bebe Siluan partea 1
http://www.youtube.com/watch?v=QS8TFeAoYsw
 
Lumina Faptelor Bune-Trinitas-Bebe Siluan partea 2
http://www.youtube.com/watch?v=RJ_VWrgbZBI

Sfinta Treime sa va daruiasca o saptamina binecuvintata!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Emisiunea Lumina Faptelor Bune – TRINITAS TV

  1. Mihaela zice:

    Ii multumesc Bunului Dumnezeu ca a randuit ca ascultandu-l pe Parintele George sa mi se deschida ochii sufletului si sa vad DRAGOSTEA pe care Dumnezeu Tatal ne-a aratat-o si noua in urma cu 8 luni, cand fiul nostru, abia nascut, prin mila lui Dumnezeu si a Maicutei Domnului, si-a revenit in mod miraculos dupa o suferinta foarte grea (medicii nu ii mai dadeau nici o sansa la viata). Nu am avut credinta si am picat intr-o deznadejde pe care, parca nu mai vroiam sa o las sa plece…devenise parte din mine, desi Dumnezeu lucrase miraculos in vietile noastre eu nu mai vroiam sa vad si sa traiesc bucuria. M-am simtit un om foarte, foarte slab si m-am resemnat. De la sfarsitul lunii iulie, de cand am aflat despre micutul Siluan, l-am primit in inima mea ca si cand ar fi copilul meu, suferinta lui a fost singura care m-a facut sa vibrez, sa ma rog, sa ies din incrancenarea in care ma aflam… Acum ascultandu-l pe Parintele George am inceput sa-mi inteleg pacatul … deznadejdea, mandria, mania. Am fost suparata pe medici, pe sistem, pe tara in care traim…m-am razboit in sufletul meu cu toata lumea in loc sa ma lupt CU MINE, cu raul care-si facuse de mult timp cuib in inima mea si care acum nu a lasat credinta, bucuria, multumirea sa intre, sa creasca. Micutule Siluan imi doresc sa te cunosc, sa te strang in brate si sa-ti multumesc pentru tot ce ai facut pentru mine. Tuturor parintilor care trec prin incercari cu copii lor, sa nu deznadajduiasca, sa lupte cu ei insisi si sa-l lase pe Dumnezeu in inimile si-n vietile lor.

Lasă un răspuns

