Sabina-Maria s-a mutat la Domnul,alaturi de Iustina si de alti prunci nevinovati

In 13 ianuarie 2012,am savarsit slujba inmormantarii pentru prunca Iustina,dupa ce parintii ei,Gabriel si Monica Vlase,au facut tot ce le-a stat in putere pentru ca fiica lor,sa dobandeasca sanatatea necesara vietuirii pe acest pamant…..Ne rugam lui Dumnezeu sa mangaie parintii intristati acum,si sa umple de bucurie si har, toate lipsurile si neputintele de acum….Iustina, este mostenitoarea vesnicelor bunatati randuite de Dumnezeu,sfintilor Sai!In timp ce suferea Iustina intr-un pat de spital,in alt loc,in alt spital din Romania,solidara cu suferinta,astepta ajutorul oamenilor Sabina-Maria,fiica lui Bogdan si a Georgianei Meroniuc!I-am cunoscut si pe ei datorita suferintei lui Siluan de odinioara….Au auzit de noi, de Siluan,si au stiut ca pot primi un cuvant folositor de la noi…Asa ne-am intalnit!Apoi,am dorit sa facem pentru aceste doua fetite,ceea ce credeam ca este de folos in astfel de situatii!V-am invitat si pe voi la daruire pentru ele…Va multumim in numele lor!

Dar zilele lor s-au scurs mai repede decat mobilizarea noastra,a oamenilor….Sabina primise de la Ministerul Sanatatii aprobare pentru transplant,cu finantarea sumei de 100.000 euro,iar parintii au mai strans aprox.25.000 euro.Acum toate acestea ne graiesc despre cat de scumpa,sau ieftina e viata omului….Ca peste toate acestea,Dumnezeu stapaneste viata si moartea noastraExact la o luna dupa inmormantarea Iustinei(13.01.2012-avea 10 luni de viata-),s-a mutat la Domnul si Sabina-Maria(13.02.2012-avea aproape 9 luni de viata)..Am fost sunat de tatal Sabinei-Maria,luni dimineata la ora 01,00…am plecat la Spitalul de copii din Brasov,unde era internata de ceva vreme,pentru ca varicele esofagiene se sparsesera,si elimina sange pe gurita!Am stat langa ea atat cat mi-au permis doctorii din ingaduinta…la 04.55 am primit mesajul de la Bogdan,tatal ei:A murit Sabina!……………….Miercuri,am savarsit slujba inmormantarii ei….Dar atat in cazul Iustinei,cat si in cazul Sabinei,am credinta ca ele au suferit cu o suferinta rascumparatoare,ca acum se odihnesc de toate durerile si neputintele lor,ca Dumnezeu le-a izbavit prin aceasta de alte dureri si greutati!Adeseori,privim la sfintii din icoana si ne raportam la sfintenia ,curatia vietii lor…I-am indemnat pe oamenii prezenti la aceste inmormantari,sa priveasca trupurile acestor copilasi nevinovati si sa socotesca aceasta prezenta a noastra,a pacatosilor,inaintea lor, ca o prezenta inaintea dreptilor,si a sfintilor lui Dumnezeu,care marturisesc prin suferinta lor,participare rascumparatoare la suferinta Mantuitorului nostru,Iisus Hristos de pe Cruce……Mantuitorul ne-a rascumparat prin suferinta cu care nu era dator;-a suferit El,in locul nostru!Tot asa,prin suferintele pruncilor asumate de noi,parintii lor,cu credinta in Dumnezeu,se dezleaga si pacatele noastre si ale celor dinaintea noastra!Ei devin astfel,*pret*de rascumparare pentru pacatele noastre!Si toate acestea,ca sa ne responsabilizam noi mai mult,sa intelegem ca pentru greselile noastre vor suferii si urmasii urmasilor nostri!

Dincolo de ceea ce am grait eu atunci,sau scriu acum,ramane  marturia vie,izvorata din tacerea lor,a pruncilor nevinovati care sufera pentru noi,dar care, prin moartea trupului dobandesc pace,dezlegandu-se si ei de suferinta prin insasi lucrarea mortii,caci *Hristos a inviat din morti,cu moartea pe moarte calcand, si celor din morminte,viata daruindu-le!Invierea e ascunsa in Cruce,iar Crucea pregateste Invierea!

Hristos Domnul, Cel Inviat din morti,pentru noi si mantuirea noastra,dupa a Sa fagaduinta,sa aseze sufletele tuturor pruncilor adormiti intru nadejdea Invierii,in locasuri luminoase,unde nu este durere,nici intristare,nici suspin ci viata fara de sfarsit!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Sabina-Maria s-a mutat la Domnul,alaturi de Iustina si de alti prunci nevinovati

  1. adriana zice:

    Dumnezeu sa le odihneasca! Si sa ma ierte si pe mine. Prinsa in grijile zilnice, am uitat sa dau curs invitatiei doamnei preotese Cecilia de a posta pe blog cazul micutei Sabina Maria.

  2. elena zice:

    Dumnezeu sa le odihneasca in pace! Sincere condoleante familiei, suntem alaturi de voi si va imbratisam cu caldura in aceste clipe de mare durere… Sa avem nadejde la Domnul!

  3. arakelian zice:

    Dumnezeu sa le odihneaaca in pace!
    Am o rugaminte la voi: am primit pe mail un caz oarecum diferit dar si atat de asemanator: http://luptaluiiannyscucancerul.wordpress.com – e un bebe cu probleme hepatice. Deja parintii au inceput demersurile – consider ca puteti sa ii consiliati si oferi suport logistic, dar mai ales moral si religios.

    • loredana zice:

      Bunul Dumnezeu sa le odihneasca in pace .Multa putere si mangaiere parintilor .Cuvintele sunt de prisos .
      Va transmit toata dragostea mea .Doamne ajuta .

  4. ramonaoratie zice:

    Sa ne rugăm pentru mântuirea sufletelor lor ! Dar, să nu uităm: necunoscute, dar minunate sunt căile Domnului. El știe de ce a hotărât așa. Să avem credință în decizia Sa. Ne mai rugăm pentru mângâierea părinților .

  5. Sergiu zice:

    Multumim Domnului ca v-am cunoscut, parinte George, si pe Siluan si toata ‘povestea”. Ne cerem iertare pt lipsa de timp si de disponibilitate si de dragoste din prea mare graba si oboseala. Roxana , Sergiu si trupa (Duesseldorf)

Lasă un răspuns

